Boşver bence kapışsınlar öyle daha şkl oluo :D:D:D:D :) :) :)
Aynen ablacım bende öleyim kendi kendime şifrelerim harfleri öle kopya çekerim :D:D:D:D:D
Vallaha fatma abla bu soruyu hiç zorlanmadan çözer diycektim ki ilk çözen oymuş zaten :D:D:D :) :) :) :) :lol:
İltifat ediosun ablacım :D:D:D
Vışşşşşş :D:D:D Onlar ne öle yaf eline sağlık can bu kadarı benim içn fazla ben SENİ SEVİYORUM derim yeter :D:D:D :) :) :) :)
Ya ben diycek bişi bulamıom tek bişi diyebilirim Allahlarından Bulsunlar !!! :lol: Eline yüreine sağlık CAN !!!
:D :) :) :D :D :) :) :) :)
Can biz o korkuyu ATATÜRK başımıza geçtiği zaman attık üzerimizden unutmayın ki ATATÜRK'te bir alevi bu son yıllarda gördüğüm kadarıylaa alevilik çok...
Ben daha cücüküm 6425 gün 14 saat 17 dk :D:D:D:D
Ben hiç işi uzatmadan ilginçleştirmeden sade bi şeklde tek taş pırlanta ile hallederdim :D:D illa ilginç bi yol istersen dondurma ısmarlardım...
evet aleviyim :D:D:D Cihan abi bu konu tam senlik baksana cvpa :D:D:D:D benim bir sunniden cocugum olursa elbette tartısmasız alevi kültürü ile...
Kız olursa:İmren Erkek olursa:Dursun yada Cem koyarım :D:D:D:D
Cihan abiiii 10 numarasın kim ne derse desin sen 1 tanesin !! :D:D:D Gerçi benim hiçbir msj'ımı silmedin ama silsende canın saolsun !!!!! :-D :lol:...
Canım ablam ellerine yüreğine sağlık sen bitanesin !!! :lol:
Eline sağlık ablam buradan ders alınacak çok sey var saol paylaşımın için!!
Meral abla bu ne bole ığğğğğğğğ allahım yarabbim sen akıl fikir ver bana :S:S:S:S:S :grin: :lol:
Atam herzaman izinden gelicez ve gelioruz !!!
Yürü beeee kim tutar seni CAN !!! :D :lol:
İstanbull 50.yıl Avcılar insa lisesi son sınıf üniversitede düşünmüom gibi !!!! :) :)
İsimleri virgülle ayırmalısın.