nihat dogandan dale don dale :) :) :)...

Konu, 'Komik videolar' kısmında cem35 tarafından paylaşıldı.

  1. cem35

    cem35 Daimi Üye

  2. fadime_sila

    fadime_sila Aktif Üye

    cok güzeldi arkadaşım tşklr
     
  3. mihrican

    mihrican Misafir

    Bu grafi harika yaaaaaa çok teşekkürler paylaşımın için değerli can.
     
  4. Alevi_Kaptan

    Alevi_Kaptan Admin Yetkili Kişi

    acayip komik teşekkürler can dost
     
  5. taşkın

    taşkın Daimi Üye

    harbi çok komik olmuş , daha videon yok mu cem D'A :?javascript:emoticon(':?')
    Confused
     
  6. PaPatyaaa

    PaPatyaaa Daimi Üye

    cemm bu çok komik yaaaa süper bişey valla.adamlar süper yapmışlar kocakafaları biliyodum da bu nihat doğan klibini izlememiştim.paylaşımın için teşekkürler... :D :D
     
  7. taylan35_35

    taylan35_35 Aktif Üye

    :D
     
  8. bantu

    bantu Aktif Üye

    abi super bu yaa...tesekkurler... :D
     

Sayfayı Paylaş