MODLAR ARASINDA EN ÇOK KİMİ SEVİYORSUNUZ

Discussion in 'Forum arşivi' started by sevgi_seli, Jun 10, 2007.

?

modlar arasýnda en çok kimi seviyorsunuz???

  1. decar

    0 vote(s)
    0.0%
  2. sevgi_seli

    0 vote(s)
    0.0%
  3. bluedram

    0 vote(s)
    0.0%
  4. k_binici52

    0 vote(s)
    0.0%
  5. market_feyzo

    0 vote(s)
    0.0%
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sevgi_seli

    sevgi_seli Daimi Üye

    [align=left]cevaplarınızı bekliyorum
     
  2. yorum62

    yorum62 Daimi Üye

    valla ben oyumu kullandım yarışmacı arkadaşlara başarılar diliyorum......
    canlar hepinizde seviyorum insan oraya hepsi diye bir şık koyar degilmi
    neyse hepiniz canımız kanımızsınız olan bütün sevgiyi işit bir şekilde paylaşıyorum....
     
  3. Kutup Yıldızı

    Kutup Yıldızı Daimi Üye

    decar :grin:
     
  4. WorldFe

    WorldFe Daimi Üye

    he bi bu eksikti birinciye ödülde veriyormusunuz
     
  5. ARZU DUMER

    ARZU DUMER Daimi Üye

    bence böyle bir ankete gerek yok biz hepinizi seviyoruz çünkü biliyoruz ki sevilmek için değil bize faydalı olabilmek için çaba sarfediyosunuz.
     
  6. BENCEDE BU ANKET GEREKSİZ AMA NEYSE BEN OYUMU KULLANDIM YARIŞMACI ARKADAŞLARA BAŞARILAR DİLERİM
     
  7. WorldFe

    WorldFe Daimi Üye

    anket tarafımdan kitlenmiştir biz burda bir yarış içinde değiliz hepimizin amacı gayesi belli hep birlikte tek bir yürek olup alevi bireylerine ve alevilik felsefesine yakışır insanlar olmak

    ben veya diğer mod arkadaşlarım kendilerini yaptıkları çalışmalarla ispatlamış ve o mevkiyi hak etmiş insanlardır

    ariyeten burda benim kişiliğim değil yaptığım icarratler ve falliyetlerim önemlidir kişisel sevgi nefret veya sevmemek gibi durumlar üyenin kendi kişisel tercihidir burda bunu anketlere dökmenin ve sanki biz bir yarış içindeymişiz gibi göstermenin anlamı yok

    tüm üyelere ve yöneticilere duyurulur
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page